Macam rambut Maya Karin tak?

Sejak jadi tukang gunting pada rambut sendiri, inilah hobi terbaru Nadhirah, dah lupa pasal mekap-mekap segala bagai ni...


Menyikat rambut dengan penuh bergaya

Ketika ini saya sedang menuruni tangga

Hmmm ...

Wahai cermin ajaib, siapa yang paling cantik dalam rumah ni? he he

Comments

  1. cermin itu pun jawap: 'dhirah lah yg paling cantik di rumah ini' hehehe

    ReplyDelete
  2. kat dlm rumah ni boleh lah kalau nak kata dia paling cantik sebab mama memang tak cantik hu hu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40