Skip to main content

UV Blog Jendela Hidup Makin Menurun

Saya memang setiap hari menjenguk ke ruangan ANALITIK NUFFNANG, mungkin bagi orang lain tak ada makna apa pun tapi pada saya tetap ada makna tersendiri.


Sepanjang minggu ni graf menurun sedikit demi sedikit hingga ke bawah 200UV. Hmm bukan senang nak maintain untuk apa jua perkara, perlukan usaha dan kesungguhan yang bukan sedikit.


Apa pun, berblog tetap diteruskan seperti biasa, tak kira graf turun atau menaik.


*** kawan-kawan ambil peduli tak tentang analitik blog anda ?





Comments

  1. ambilpeduli juga k.aya.tp bukan tiap2 hari sy belek nuffnang.sy cuma suka tengok apa yg org search kt blog sy.sbb macam2 benda lawak sy jumpa.haha..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kak Aya

    jarang sangat saya melihatnya...

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. sentiasa ambik tahu.. samala kak aya.. uv saya pun jarang naik.. huhu

    ReplyDelete
  4. wah..kira k.aya punya ni lagi banyak dari saya punya juga hehe. saya makin lama makin merundum huhu

    ReplyDelete
  5. saya jarang tgk uv blog saya.. hihii

    ReplyDelete
  6. Puan kutu - ye lah kan, mcm keyword yang menjadi carian orang, yang bukan-bukan pun ada.


    Atuk - orang yang suka tengok traffic je suka jenguk situ



    Chekgu - sama la kita ye...tp kak aya punya tak banyak


    Princess Solehah - itulah setiap hari jatuh merudum


    Intan Berlian - sesekali boleh la tengok, saja tengok perkembangan blog sendiri hi hi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MINGGU KE 2 INTERMITTENT FASTING

 Hari ni genap 14 hari Kak Aya buat IF 16:8, makan macam biasa je . Berat pada hari pertama ada lah 82.8 dan hari ni berat 79.9. Alhamdulillah ada perubahan positif. Masalah dengan Kak Aya ni adalah nak konsistent tu, masalah ramai orang lain jugak rasanya, kan? Cuma kali ni kelainan usaha yang Kak Aya lakukan adalah pagi dan petang Kak Aya berjalan kaki, jumlah untuk pagi dan petang tu adalah sejauh 8km setiap hari dengan jumlah langkah sebanyak 10,000 , jumlah kalori yang dibakar adalah 270 kalori dan masa yang diambil adalah sebanyak 2 jam.  Moga makin kuat semangat untuk teruskan usaha.

Pilihan Keluarga Vs Pilihan Sendiri

Pagi tadi, seperti biasa perjalanan ke pejabat ditemani HotFM AM Krew. Riuh rendah mereka melayan panggilan dan sms pendengar yang berkongsi pendapat mengenai tajuk di atas. Ada yang sekadar memberi pandangan, tak kurang yang berkongsi pengalaman mereka berkahwin dengan pilihan keluarga yang akhirnya rumahtangga yang dibina roboh dipertengahan jalan. Tapi ada juga yang seperti di dalam cerita Nora Elena dan Vanilla Coklat  - mula-mula benci tapi lepas tu jatuh cinta! Terkenang kembali ketika saya di kampung sebelum berhijrah mencari rezeki di Kuala Lumpur ini. Dulu sebaik je tamat sekolah memang bersedia la untuk berkahwin , kalau tak dapat sambung belajar, tak dapat kerja kat mana-mana. Saya cukup takut kalau disuruh kahwin dengan pilihan keluarga, biasa la gadis pingitan, mana ada teman lelaki, kalau ibubapa cakap lelaki itu terbaik untuk kita, memang tak ada pilihan lain la jawabnya, terpaksalah terima. Memang ada yang datang melamar melalui mak namun semua lama