Sarapan yang dibeli daripada penjaja bermotor

Roti canai untuk Umar

Laksam untuk mama Umar

Nasi dagang  untuk mama dan Umar.

2 hari makan kat Terenganu dah cukup untuk tambah berat 1kg hu hu

Comments

  1. Assalamualaikum Kak Aya

    sabor kak
    nanti payah nak kurang kan berat badan tu...he he

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. Wahhh pegi Pantai Timur kalu tak cuba menu orang sana, memang tak lengkap, kan?

    Lama gak tak merasa Laksam tuh.

    ReplyDelete
  3. laksammmm...nasi dagang..sume favourite:)

    ReplyDelete
  4. sukkkaaaa laksam....
    kalo gi holiday slalunya mesti weight bertambah kannnnn...

    ReplyDelete
  5. Roti canai pun diorg jual guna motor ke kak..

    ReplyDelete
  6. deno suka makan laksam! lebih2 lagi kalau ada sambal belacan sekali! yg best kat chabang tiga ada jual... hehe

    ReplyDelete
  7. akak sangat berkenan dgn laksam dan nasi dagang itu :)

    ReplyDelete
  8. sedapnye sarapan kat kg ye... laksam sy suka gak kakaya...

    ReplyDelete
  9. wah mmg le pnah dtg kat tganu dorang mmg kaya tul ngan sarapan bernasi..mmg knyang gile ppagi klu dok situ hehehhe..semau juadah adalah nasi :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40