14 October 2011

Jom bakar sampah!

Hobi Umar dan Nadhirah kala balik kampung nenek di Terengganu...balik kampung wan di Tampin tak ada bakar-bakar macam ni tau..









5 comments:

  1. sonoknyer bakar sampah..klu saya dulu kecik2..campak ubi kat dlm api tu..hehe.leh mkn ubi bakar.

    ReplyDelete
  2. sama je macam anak2 i..tak boleh tidak.. mesti main api..

    ReplyDelete
  3. akak pun rindu bau daun2 yg dibakar...
    kat KL mana boleh ada pembakaran terbuka..
    bestnya kat kampung

    ReplyDelete
  4. sama lah anak liza... suka beno main bakar2 sampah bila balik kampung. pengalaman lain buat diaorang. kat bandar mana boleh bakar sampah.

    ReplyDelete
  5. puas bermain kat kg halaman yg luas kan...

    ReplyDelete

7 bulan selepas

Gini la nampaknya, renew domain setiap tahun untuk kekalkan blog ni . Dah renew baru ingat nak jenguk, tak tau sampai bila nak kekalkan blog...