Koleksi Novel Fauziah Ashaari

Ni novel yang kawan saya beli daripada CIKTON.COM, beliau ada menjual novel terpakai, ada beratus novel dalam simpanan beliau.



Biasanya novel tulisan Fauziah Ashaari tidak mengecewakan pembaca setia beliau.


Novel ni dah lama tapi saya belum lagi membacanya.

Comments

  1. Semua novel tu saya dah ada dan dah baca. Novel DURI tu baca 2,3 kali dah.

    Baru minggu lepas saya buat ulasan tentang novel terbaru Fauziah:

    kat sini >
    Bisik-Bisik Gelora by Fauziah Ashari

    ReplyDelete
  2. novel terpakai?wahh nak minta tolong kak aya beli dlm 10 bijik then pos kat adik boleh?suka baca..huhu

    ReplyDelete
  3. Kak aya..saya pn suka sgt novel fauziah ashaari..kebykan drp alaf 21..

    ReplyDelete
  4. azieazah - itulah, kawan kawan pun cakap novel beliau semua best..nanti saya baca ulasan novel tu.


    Atie - saya pun jarang dapat habiskan dengan cepat sebab tak cukup masa


    LM - betul ke nak 10? anak kecik lagi tu ada masa ke nak tumpu pd novel? boleh je kalau nak...


    chekgu - kak aya baru je baca novel-novel beliau, agak ketinggalan nampaknya sikit kak aya


    diana - nanti nak terjah la blgo rafinamimi.com tu.

    ReplyDelete
  5. semalam sye bru bce novel cinta tiada akhirnye..sedih la izzah hilang ingatan,kcian hariz..cinta dye kuat pda izzah,hti dye slalu bdebar bla tringat suri,rupa nya suri 2 izzah.

    ReplyDelete
  6. salam...

    kalau nak jual novel Duri,& Cinta Tiada akhirnya...inform ke saya...sy masih belum membacanya...bestkan novelni?...email:hazarohahamzah@yahoo.com..

    TQ

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40