Makan malam kami....


Hmmmmm kalori untuk satu biji burger ayam ni lebih kurang 420 cal.

Terlalu banyak untuk makan malam, kan?

Apa pun dah selamat masuk perut tadi.



Comments

  1. tak kenyang klu masuk perut comelsaya ni kak aya..huhu.kalori tinggi tp pewut tak kenyang...pengsan lapar nnt

    ReplyDelete
  2. hehe sy makan cekodok pisang..tinggi juga kalorinya..dah selamat masuk perut..:)

    ReplyDelete
  3. salam aya..makan burger tu mmg dah kenyang sgt ponnnn..Xper mkn dulu,sok2 g jogging:D

    ReplyDelete
  4. Yang tanda pangkah tu aperrrr? takda telur eh? hehehe

    ReplyDelete
  5. mkn mlm kita serupa la arini kakaya...huhu

    ReplyDelete
  6. LM - kalau utk malam dah cukup kenyang bagi kak aya

    puan kutu - cekodok pisang pun sedang, kalau minum petang bersama teh o panas.


    Atie - jogging? tak boleh la , atie.. sakit lututtt.


    azie - yang pangkah tu burger daging.


    Puan zai - sesekali tak apakan, puan zai?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40