Nafsu tidur

Nampaknya nafsu yang satu ni boleh tahan juga kuat mengganggu selepas nafsu makan.


Asal pagi je susah nak bangun, kalau bulan puasa sungguh mudah nak bangkit lebih awal daripada biasa.


Abis je Ramadhan , bukan main liat lagi.


Kata ustaz, nak tengok amalan kita di bulan puasa tu betul-betul menjadi, tengok kepada perangai kita selepas berakhirnya Ramadhan.


Hmmmmmmm



Comments

  1. tidokak aya..mmg lah sedap.sbb tu kena elak dr tido pas subuh..dah mula sehari..terus nak lagi kan?bulan posa elok je ..huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40