Mozilla Firefox pun boleh la...

Alhamdulillah, walaupun PC masih nyawa-nyawa ikan, saya dah boleh menggunakan internet semula tetapi dengan menggunakan Mozilla Firefox...sebelum ni kami kat rumah ni menggunakan Google Chrome..selagi belum format semula PC ni memang tak dapat nak guna Google Chrome.

nanti boleh la berblog seperti biasa...kena arrangekan masa semula nampaknya.

Comments

  1. semoga pc kakaya cpt2 le sembuh ye...

    ReplyDelete
  2. tak pelah kan...jnji boleh guna....

    ReplyDelete
  3. @MulutPayau
    betul tu MP, janji boleh guna, boleh lepas gian utk berblog, boleh balas kunjungan kawan2.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40