Akhirnya PC ok sepenuhnya!

Semalam satu hari suntuk tak dapat guna PC sebab kerja-kerja baikpulih sedang dilakukan oleh tuan pc.


Menahan rasa je le sementara menunggu PC ni siap,akhirnya tengah malam tadi tuan pc bagitau :
"ok, dah boleh berblog macam biasa"


Pagi ni sempatla update entry ringkas sebelum pergi kerja.


***Terima kasih untuk suami yang memahami minat bini dia ni.(walaupun dia masih tak terbuka hati nak hadiahkan netbook atau apa-apa gajet untuk memudahkan saya berblog, dengan alasan takut saya terlebih ralit ) kesudian belau membetulkan PC ni dah cukup buat saya berbesar hati.

Comments

  1. sedih kalau pc atau laptop rosak,,,

    ReplyDelete
  2. Dah bertahun hidup sebantal mana tak tahu apa yg si isteri minat. Lepas ini bolehlah merempit kan. hahaha....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah :) seronok kan kita dapat bersua lagi hehehe

    ReplyDelete
  4. fanatik betul yer..kak aya dengan blog tak dapat dipisahkan..:)

    ReplyDelete
  5. @kasihredha
    memang sedih...tu je la cara nak berhubung dgn kawan maya

    ReplyDelete
  6. emang rasa semacam kalau tak dpt brblog nie kalu pc rosak...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40