29 September 2010

Sumber makanan penyebab obesiti

Ada kajian terkini mendapati sumber makanan yang obes boleh membuatkan tubuh anda menjadi obes.
Kajian ini diperolehi dari seekor ayam yang terlebih berat badan dan jikatkan sel lemak tubuh menjadi lebih gemuk.

Pening fikir ttg diri yang obes!

2 comments:

  1. kak aya, tini suke ayam..huhu..camne ni..tp skrg da mula start tak makan malam..breakfast & lunch tak tinggal..ehehe..en.hubby pun tanak makan malam gak.tp dia da nampak penurunan..tini dok takat tu gak..huhuhu

    ReplyDelete
  2. mcm mana nak disiplin kan diri tak makan mlm? k.aya asyik gagal je

    ReplyDelete

7 bulan selepas

Gini la nampaknya, renew domain setiap tahun untuk kekalkan blog ni . Dah renew baru ingat nak jenguk, tak tau sampai bila nak kekalkan blog...