29 September 2010

Petua sandwich enak sepanjang hari

Perkara biasa kan kalau bawak bekal sandwich ke ofis tiap2 pagi...kadang2 sandwich tu kalau tak kena gaya, baru je sampai ofis nampak mcm basah je, mcm nak lunyai pun iya jugak..Tips untuk kekalkan keenakan dan rupa sandwich adalah cuba jangan sapukan mayonis pada roti. Itu je..

No comments:

Post a Comment

7 bulan selepas

Gini la nampaknya, renew domain setiap tahun untuk kekalkan blog ni . Dah renew baru ingat nak jenguk, tak tau sampai bila nak kekalkan blog...