17 December 2011

Novel Kelat-Kelat Sayang|Izul Izzati

Novel ni pada saya biasa-biasa saja.. sekadar boleh di baca , tidak meninggalkan apa-apa kesan pada jiwa saya.


Kisah Aizam dengan Salina, sejak sekolah tak ngam sebab Aizam ni suka ejek Salina ni sebagai itik..sebabnya ayah Salina ni banyak bela itik.

Sebenarnya si Aizam ni dah lama jatuh hati dengan Salina...bila dah dewasa dan berkerjaya , Si Aizam ni masih lagi mengejar cinta Salina sedangkan Salina ni pernah jatuh hati pada orang lain tetapi orang tu tak sukakan Salina.

Selepas beberapa kali Salina menolak lamaran Aizam, akhirnya beliau menerima jua ...banyak jugak la kisahnya selepas bertunang, macam-macam dugaan untuk sampai ke jinjang pelamin...

Hmmm sama dengan novel lain, novel ni pun akan dijual juga


No comments:

Post a Comment

7 bulan selepas

Gini la nampaknya, renew domain setiap tahun untuk kekalkan blog ni . Dah renew baru ingat nak jenguk, tak tau sampai bila nak kekalkan blog...