Masak singgang je..

Pagi-pagi tadi dah ke pasar, hari ni nak masak singgang ikan tongkol , goreng kobis, goreng ikan kembung, sambal tempoyak dan ulam daun selom dan tak lupa BUDU.


Ceapt-cepat masak sebab nak makan sama-sama dengan sepupu anak beranak yang akan berangkat jam 1.30 petang nanti.


Saya suka bila makan ramai-ramai begitu sebabnya kebiasaannya di dalam rumah ni ada 4 orang je, yang bising cuma saya dan anak-anak, ketua rumah tak banyak kerenah, dapat gitar, gitar jelah yang berbunyi..


Hmm sambung nanti bila semua dah selesai ye!


Banyak hari tak buat blogwalking, rindu dengan blog sahabat maya semua.

Comments

  1. uii sedapnya hidanagn lunch hari nie..tak jemput pun..hehe..

    ReplyDelete
  2. masak singgang lah yang sedap k.aya :) saya suka sangat kalau dapat msak ikan singgang hehe....

    * sama lah kita...dah beberapa hari kurang aktif BW sebab fokus pada projek sulung kami tu :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40