Skip to main content

Buffered pertama untuk Julai

Malam tadi keletihan dan kelelahan , pagi-pagi ni terubat keletihan melihat di dashboard Nuffnang, ada satu Buffered Earning untuk Julai ini. Terimakasih NUFFNANG dan pengiklan yang memilih blog ini sebagai salah satu tempat untuk mengiklan produk mereka.




Oleh kerana pemacu semangat dah bertambah, malam ni kita double lagi usaha untuk blogwalking dan buat entry.

Comments

  1. Selamat pagi kak aya..
    wow..

    ayu tabik spring kat kak.
    tahniah

    ReplyDelete
  2. kak aya..cmna nak tahu tu buffered earning??
    dia gtau siap2 ke?

    ReplyDelete
  3. tahniah2..

    bestnye dapat BE...

    ReplyDelete
  4. tahniah kak aya~ kite tak pernah dapat ponnn... huhuhu...

    ReplyDelete
  5. tahniah kak aya...rezeki tu.saya pun ada dpt BE baru..syukurlah

    ReplyDelete
  6. citarasa rinduan, Ummi Na, Miss Senget - t.kasih

    Sunah - ada masuk iklan lain kat tpt Sunah, kak aya ni berharap pd Nuff semata


    LM - sama-sama kita bersyukur.

    Wardah - boleh tengok pd acc Nuff kita.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MINGGU KE 2 INTERMITTENT FASTING

 Hari ni genap 14 hari Kak Aya buat IF 16:8, makan macam biasa je . Berat pada hari pertama ada lah 82.8 dan hari ni berat 79.9. Alhamdulillah ada perubahan positif. Masalah dengan Kak Aya ni adalah nak konsistent tu, masalah ramai orang lain jugak rasanya, kan? Cuma kali ni kelainan usaha yang Kak Aya lakukan adalah pagi dan petang Kak Aya berjalan kaki, jumlah untuk pagi dan petang tu adalah sejauh 8km setiap hari dengan jumlah langkah sebanyak 10,000 , jumlah kalori yang dibakar adalah 270 kalori dan masa yang diambil adalah sebanyak 2 jam.  Moga makin kuat semangat untuk teruskan usaha.

Pilihan Keluarga Vs Pilihan Sendiri

Pagi tadi, seperti biasa perjalanan ke pejabat ditemani HotFM AM Krew. Riuh rendah mereka melayan panggilan dan sms pendengar yang berkongsi pendapat mengenai tajuk di atas. Ada yang sekadar memberi pandangan, tak kurang yang berkongsi pengalaman mereka berkahwin dengan pilihan keluarga yang akhirnya rumahtangga yang dibina roboh dipertengahan jalan. Tapi ada juga yang seperti di dalam cerita Nora Elena dan Vanilla Coklat  - mula-mula benci tapi lepas tu jatuh cinta! Terkenang kembali ketika saya di kampung sebelum berhijrah mencari rezeki di Kuala Lumpur ini. Dulu sebaik je tamat sekolah memang bersedia la untuk berkahwin , kalau tak dapat sambung belajar, tak dapat kerja kat mana-mana. Saya cukup takut kalau disuruh kahwin dengan pilihan keluarga, biasa la gadis pingitan, mana ada teman lelaki, kalau ibubapa cakap lelaki itu terbaik untuk kita, memang tak ada pilihan lain la jawabnya, terpaksalah terima. Memang ada yang datang melamar melalui mak namun semua lama