19 September 2012

Psst!! Gambar Neelofa Selayang tengah tidur!

Aduhh macam-macam anak dara sorang ni....sejak 3 malam lepas, bila dia nak tidur je dia akan letak 'papan tanda' tu di atas tilam..tak bagi orang lain bising, walhalnya tak ada sapa pun yang bising dalam rumah ni...Umar pun dah lena time ni...bangun pagi je, 'papan tanda' tu dah ada bawah katil.


1 comment:

7 bulan selepas

Gini la nampaknya, renew domain setiap tahun untuk kekalkan blog ni . Dah renew baru ingat nak jenguk, tak tau sampai bila nak kekalkan blog...