Najwa Latiff? Bukan la...

Dia memang meminati Najwa Latiff..sekarang ni asyik menghafal lagu KOSONG je kerjanya...ni tengah cuba nak pakai tudung yang berpusing-pusing...last-last tak tau la dah jadi macam siapa , rasanya Najwa Latiff tak lah bertudung macam ni, berserabai je he he.








Nadhirah yang sentiasa suka berlakon! he he...normal agaknya pada seorang anak perempuan yang seusia beliau..

Comments

  1. saya tak kenai pun najwa latiff hiihi...rasanya kebanyakkan anak pompuan sebaya tu memang suka berimaginasi. Yang penting kena pantau jugak :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40