Skip to main content

Ally Iskandar & Farah Lee Cover Majalah Harmoni 1 Jun

Saya dan sahabat di pejabat tu sama-sama menyukai pasangan cute ni...semalam sahabat saya tunjukkan Majalah Harmoni yang baru je dia beli kat kedai Mamak di pejabat kami....langsung saya pun turut turun membelinya..tak nak la share-share kalau benda tu kami sama-sama suka he he.

Kami tumpang bahagia tengok kebahagiaan Ally dan isterinya, Farah Lee walaupun saling berjauhan.. kini kecanggihan teknologi boleh mendekatkan jarak yang begitu jauh...boleh bercakap sebelah menyebelah je ..tak jadi hal, janji masing-masing tau tanggungjawab mereka.

Semoga pasangan ini dilimpahi kebahagiaan yang berpanjanga, dikurniakan cahayamata -cahayamata yang comel seperti ibubapa mereka. Ameen.





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

MINGGU KE 2 INTERMITTENT FASTING

 Hari ni genap 14 hari Kak Aya buat IF 16:8, makan macam biasa je . Berat pada hari pertama ada lah 82.8 dan hari ni berat 79.9. Alhamdulillah ada perubahan positif. Masalah dengan Kak Aya ni adalah nak konsistent tu, masalah ramai orang lain jugak rasanya, kan? Cuma kali ni kelainan usaha yang Kak Aya lakukan adalah pagi dan petang Kak Aya berjalan kaki, jumlah untuk pagi dan petang tu adalah sejauh 8km setiap hari dengan jumlah langkah sebanyak 10,000 , jumlah kalori yang dibakar adalah 270 kalori dan masa yang diambil adalah sebanyak 2 jam.  Moga makin kuat semangat untuk teruskan usaha.

Pilihan Keluarga Vs Pilihan Sendiri

Pagi tadi, seperti biasa perjalanan ke pejabat ditemani HotFM AM Krew. Riuh rendah mereka melayan panggilan dan sms pendengar yang berkongsi pendapat mengenai tajuk di atas. Ada yang sekadar memberi pandangan, tak kurang yang berkongsi pengalaman mereka berkahwin dengan pilihan keluarga yang akhirnya rumahtangga yang dibina roboh dipertengahan jalan. Tapi ada juga yang seperti di dalam cerita Nora Elena dan Vanilla Coklat  - mula-mula benci tapi lepas tu jatuh cinta! Terkenang kembali ketika saya di kampung sebelum berhijrah mencari rezeki di Kuala Lumpur ini. Dulu sebaik je tamat sekolah memang bersedia la untuk berkahwin , kalau tak dapat sambung belajar, tak dapat kerja kat mana-mana. Saya cukup takut kalau disuruh kahwin dengan pilihan keluarga, biasa la gadis pingitan, mana ada teman lelaki, kalau ibubapa cakap lelaki itu terbaik untuk kita, memang tak ada pilihan lain la jawabnya, terpaksalah terima. Memang ada yang datang melamar melalui mak namun semua lama