Umar Faris bin Fahmee


Ini lah budak yang buat saya marah , saya sedih pagi tadi..

Memang sungguh-sungguh kena pertingkatkan tahap kesabaran bila berhadapan dengan kerenah dia.

Saya perlu cepat pagi tadi kerana ada kursus di sebelah pagi,dah janji sebelum tidur untuk bersiap awal-awal esoknya tetapi bila dah siap nak keluar, boleh pulak dia buat perangai..saya menangis kerana tak dapat nak menahan rasa marah.

Jalan pulak seperti biasa lah..jem terus menerus, kalau bawak roti, mau kenyang sapu jem.

Saya masuk bilik kursus ketika hampir-hampir kursus nak bermula.


p/s:Umar datang sini ketika entry ni ditaip, dia  mintak saya tulis kat sini:

Umar adalah hero!


Comments

  1. salam Aya,kdg2 perangai anak ni mmg menguji kesabaran kita betul.Bykkan bersabar ya..
    Umar ..jgn notty2 tau!

    ReplyDelete
  2. alahai anak....comel betul ayat akhir tu hihi.

    ReplyDelete
  3. Sabor jer lah...

    Umar, U’re a hero!

    ReplyDelete
  4. haha kelakar umar ni.

    umar adalah hero!

    budak2 mmg sukar dijangka.tingkat kesabaran tinggi mana pun mesti roboh..:)

    ReplyDelete
  5. sejak mengandungkan Umar hingga lah sekarang, saya rasa bentang kesabaran saya selalu saja roboh namun manis bila dikenangkan semula... setiap anak ada keistmewaan tersendiri...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40