Majalah MIDI 1 Mac 2012


Seronok baca kisah 2 wanita yang begitu gigih mengusahakan tempat perlindungan bagi kanak-kanak HIV dan juga tempat perlindungan bagi remaja bermasalah.

Tak semua orang diberi kekuatan dan ketabahan seperti 2 wanita mulia ini.

p/s: ada kisah percutian MAMA ZHARFAN dalam majalah ni tau.



Comments

  1. kakak ni selalu masuk tv.dia sgt tabah buat kebajikan walau suaminya pd awalnya tak bg galakan.

    ReplyDelete
  2. hehe me dh beli magz ni tghari td :)

    ReplyDelete
  3. akak nak tanya , dekat mana tempat pemulihan masalah remaja tu yee? dia ada blog tak?

    ReplyDelete
  4. @Tanpa Namamaaf, tak tau pulak tempat pemulihan tu tapi rasanya boleh google je.

    ReplyDelete
  5. kak nk tanya mana yang nk `cantik menggunakan coklat`

    ReplyDelete
  6. @trisya shanak kena belek semula majalah ni..dah simpan masuk kabinet

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40