Novel I Love You, Stupid! | Melur Jelita

Selepas novel Awak Suka Saya Tak menjadi fenomena, kini muncul pula novel terbaru Melur Jelita, I LYS ( malas nak taip, panjang sangat tajuknya)

Sebenarnya saya belum mula membaca novel ni...nanti dah baca saya akan buat review sikit ( kalau ada kekuatan melawan sikap malas la)

Kali ni saja je nak tunjuk novel tu...tebal betul novelnya..mungkin sebab tu la sampai sekarang saya masih belum mula membacanya.Jumlah muka suratnya adalah 1389, tebal kan?

Dhirah cakap berat novel ni sama dengan berat beg sekolah dia!

Memang Tebal




Comments

  1. dah tengok novel ni kat kedai...tapi tak terbeli lagi..tebal sangat...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40