Tudung Aidijuma 3 tona keluaran terbaru

Ada orang tanya, kenapa kak aya suka update tentang tudung Norjuma? He he saja je....suka tengok muka tuan tudung sebenarnya....tudung terletak elok je. 

Pilih-pilih, murah-murah je..































Untuk membuat pesanan, boleh KLIK SINI

Comments

  1. Bagusnya Juma ni. Perkenalkan tudung yg menutup aurat.

    ReplyDelete
  2. cantik tudungnya dgn warna2 yg menarik!

    ReplyDelete
  3. cantik dan pastinya nampak lebih sopan, tak sarat..

    ReplyDelete
  4. Nampak comeikan tudung juma ni...ke sbb juma yg pakai hehe..tp teringin gak nak beli..akak ada jual ke..

    ReplyDelete
  5. kak aya, kat mane nak beli ni ek?

    ReplyDelete
  6. a'ah kak aya....elok je kat atas kepala tu :) cantik!

    ReplyDelete
  7. assalammualaikum
    berapa harga niew kak ???

    ReplyDelete
  8. Boleh deliver ke brunei juga?

    ReplyDelete
  9. yq tak berkenaannya model tu tak pena tukar2

    ReplyDelete
  10. perasaan diri tu remaja for ever...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penangan Cili Padi

PERLUKAN BANTUAN ANDA !

Happy Birthday to ME! | Menuju ke 40