25 August 2010

Tip untuk elak sembelit ketika hamil

Boleh anda bayangkan dengan keadaan perut yang memboyot, anda pulak ada masalah sembelit...adoiiii hanya orang yang pernah melaluinya je yang tau mcm mana keadaannya..

Petua saya, amalkan memakan kangkung, tak kiralah makan sbg ulam, nak goreng, atau nak masak macam mana cara pun tp mesti makan setiap kali waktu makan...Insyaallah dengan izin Allah, penyakit sembelit itu memang tidak berani dekat dgn anda he he...

Jangan takut untuk mencuba...........

No comments:

Post a Comment

7 bulan selepas

Gini la nampaknya, renew domain setiap tahun untuk kekalkan blog ni . Dah renew baru ingat nak jenguk, tak tau sampai bila nak kekalkan blog...