CPUV Campaigns ke 7 2013|TM Mencari Ramli 2

Alhamdulillah....bulan ni dapat lagi satu iklan dari pihak Nuffnang..walaupun trafik saya sangat la lengang tetapi bila dapat iklan dari pihak Nuffnang, kegembiraan sama seperti blogger pro yang mendapat sponsored post.



Kali ni rezeki dari pihak TM, selalu kat radio dengar iklan Mencari Ramli ni...saya cuba tunggu kot-kot keluar di blog ketika saya sedang online tapi tak ada muncul pulak.

Ianya merupakan sebuah pertandingan berbentuk uji bakat bagi mencari pemain remaja bolasepak handalan dalam lingkungan usia 13 - 16 tahun (lahir pada tahun 1997 hingga 2000 & warganegara Malaysia) bagi merebut gelaran RAMLI sekaligus berpeluang memenangi hadiah lumayan berupa lawatan ke United Kingdom (London & Manchester United) untuk memgikuti program latihan bolasepak di Manchester United Soccer School selama dua minggu.

Program ini di anjurkan oleh TELEKOM MALAYSIA ("TM") dengan kerjasama Akademi Bolasepak Frenz United dan Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) selaku badan induk bolasepak di Malaysia, ianya dijadualkan berlangsung dari 1hb. Februari hingga 27hb. Mei 2013.

Apa pun, saya berterima kasih kepada NUFFNANG dan seperti biasa sedikit semangat mula membara untuk lebih rajin update entry tetapi untuk blogwalking memang agak susah sikit la..hmmm seperti biasa ALASAN akan muncul - letih , penat dan perkataan sewaktunya dengannya he he....yelah dengan perut memboyot macam ni memang rasa penat nak menyambung tugasan mengadap komputer selepas seharian mengadap komputer di pejabat dan pergi dan balik kerja meredah kesesakan di jalan raya. ( Bukan main panjang lagi ye bagi penjelasan, macamlah orang kisah pun!).


Sekian, catatan untuk malam ni!


Comments

  1. singgah jenguk k.aya dan keluarga =) semoga sihat2 hendaknya...tak sabar nak tengok baby baru hihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sesekali ..

Rindu seorang ibu