22 October 2021

Mata Ketumbit

 Hari ni hari kedua mata  berketumbit, senak betul rasanya dalam mata. Ni bukan kali pertama pun Kak Aya kena macam ni, banyak kali jugak sepanjang hidup ni.

Semalam pergi klinik, dapat ubat dan mc satu hari, nak mintak 2 hari tak berani la pulak walaupun hari ni mata rasa pedih berpasir je. 

Doktor dah bagi ubat kurangkan bengkak, ubat sapu dan antibiotic, Insyaallah dengan izin Allah sehari dua lagi sembuh la .


Gambar lama , ketika gigih menjual losyen Fellina, nak tunjuk yang masa ni mata baru nak elok dari ketumbit, perasan tak ?



No comments:

Post a Comment