Skip to main content

BLOG INI AKAN DI TUTUP!

Assalamualaikum,

Oh lama sungguh saya tak up sebarang entry..sama lama dengan hilangnya MH370.

Rindu untuk berblog menggebu-gebu di dalam sanubari.
Rindu nak menulis apa je yang bersarang dalam hati.
Rindu nak berblogwalking macam waktu-waktu yang berlalu pergi
Rindu pada teman-teman maya yang sehati
Seorang demi seorang teman berlalu pergi
Baru tersedar tiada lagi yang sudi kemari

Oh bersawang sawang blog ini kini

menambahkan lagi suram dan muram

Tuan blog berada di dalam kesibukan yang tiada penghujung.

Memiliki baby di usia 40 an tanpa memiliki pembantu memang menuntut seribu ketabahan.
Saya sangat salute salute salute kepada ibu yang boleh handle tugas rumahtangga dan pejabat dengan baik tanpa adanya pembantu.

Saya akui kudrat saya tidak la hebat mana untuk meladeni semua tugasan
lantaran itu blog ini bukan lagi keutamaan

Saya sedang berkira-kira untuk menutup blog ini..mungkin tamat je tempoh domain pada akhir May nanti, blog ini akan terkubur tanpa nesan...namun kalian sentiasa bertakhta di hati..andai ada kesempatan dan ruang, Insyaallah akan kembali memeriahkan dunia blog.

Saya sangat suka untuk menulis walaupun tak ada bakat untuk menulis sesuatu yang hebat namun kekangan masa begitu menghambat.


Jadi kena tunggu masa yang betul-betul sesuai, betul-betul bersedia untuk kembali aktif, time tu baru la saya akan fikirkan untuk kembali menulis di blog.

Time tu saya akan buru semula teman maya yang pernah menghuni hati saya.

TERIMA KASIH KEPADA YANG PERNAH DAN MASIH SUDI DATANG MENJENGAH.


Ameerah Zahra kini 10 bulan

Comments

  1. Apapun yang Aya buat, semoga segalanya sukses dan dipermudahkan. Jika ada kelapangan update la pasal baby. Kita nak tengok juga baby comel tu...

    ReplyDelete
  2. pro n cons blog free n blog berbayar kan.. kalau yg free forever biar jer.. (erks ke ada time limit ker?

    ReplyDelete
  3. takpayah la tutup blog kak aya..mmg klu dh sibuk blog bukan lg keutamaan...biarlah sebagai sandaran pun janji jgn tutup blog..klu tak berdomain pkai je blogspot,menulis bila ada ruang..klu takde masa takpelah..tak de sape paksa kita up entry kan..syg klu kuburkan kak aya..ameerah zahra baru je nk memeriahkan blog ni..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

MINGGU KE 2 INTERMITTENT FASTING

 Hari ni genap 14 hari Kak Aya buat IF 16:8, makan macam biasa je . Berat pada hari pertama ada lah 82.8 dan hari ni berat 79.9. Alhamdulillah ada perubahan positif. Masalah dengan Kak Aya ni adalah nak konsistent tu, masalah ramai orang lain jugak rasanya, kan? Cuma kali ni kelainan usaha yang Kak Aya lakukan adalah pagi dan petang Kak Aya berjalan kaki, jumlah untuk pagi dan petang tu adalah sejauh 8km setiap hari dengan jumlah langkah sebanyak 10,000 , jumlah kalori yang dibakar adalah 270 kalori dan masa yang diambil adalah sebanyak 2 jam.  Moga makin kuat semangat untuk teruskan usaha.

Pilihan Keluarga Vs Pilihan Sendiri

Pagi tadi, seperti biasa perjalanan ke pejabat ditemani HotFM AM Krew. Riuh rendah mereka melayan panggilan dan sms pendengar yang berkongsi pendapat mengenai tajuk di atas. Ada yang sekadar memberi pandangan, tak kurang yang berkongsi pengalaman mereka berkahwin dengan pilihan keluarga yang akhirnya rumahtangga yang dibina roboh dipertengahan jalan. Tapi ada juga yang seperti di dalam cerita Nora Elena dan Vanilla Coklat  - mula-mula benci tapi lepas tu jatuh cinta! Terkenang kembali ketika saya di kampung sebelum berhijrah mencari rezeki di Kuala Lumpur ini. Dulu sebaik je tamat sekolah memang bersedia la untuk berkahwin , kalau tak dapat sambung belajar, tak dapat kerja kat mana-mana. Saya cukup takut kalau disuruh kahwin dengan pilihan keluarga, biasa la gadis pingitan, mana ada teman lelaki, kalau ibubapa cakap lelaki itu terbaik untuk kita, memang tak ada pilihan lain la jawabnya, terpaksalah terima. Memang ada yang datang melamar melalui mak namun semua lama