Novel Kalau Memang Harus begitu|Acik Lana


Novel ni dibeli oleh makcik saya minggu lepas, sekarang sudah pun berada ditangan saya...agak tebal seperti novel-novel Acik Lana sebelum ni.

Dah pun memulakan proses pembacaan tetapi baru 10% yang pertama, novel ni kembali saya simpan..saya rasa jalan cerita ok tetapi semenjak dua menjak ni, tabiat pembacaan novel saya agak bertukar 100% yang mana - baca sikit, stop dan simpan.

Begitu la juga yang terjadi pada novel I love You, Stupid!....baca beberapa puluh helaian, stop, kesudahannya novel masuk kabinet.

Adakah saya sudah jemu dengan novel? Hmm saya sendiri tak pasti.

Setakat yang saya dah baca dengan novel "Kalau Memang Haru Begitu" ini, ianya seperti saya dapat menelah apa kesudahannya...permulaannya Adara dimaki hamun oleh Putra, kemudian mereka akan bercinta, berkahwin dan pastinya ada dugaan dan ujian yang bakal ditempuhi oleh mereka sebelum berkesudahan dengan episod bahagia.

Saya akan menyambung semula proses pembacaan, tapi bukan sekarang kerana masih di dalam mood tak menentu bila melihat novel...mungkin tunggu mood membaca kembali ghairah.

Untuk Acik Lana, semoga sukses selalu, Kak Aya baca semua novel Acik Lana sebelum ni, Kak Aya suka! Untuk kali ni, Kak Aya memohon waktu untuk membacanya dan Insyaallah akan tulis review di sini seperti selalunya.


Comments

  1. kalau kakAya nak letgo, murah... just let me know ye. hiii... lama tak baca novel.

    kakAya ingat kita lagi tak? hihiii... kita pun dh suka dgn penulis acik lana ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sesekali ..

Rindu seorang ibu