3 Hari 2 Malam di Pusrawi, Jalan Tun Razak, KL

Alhamdulillah , malam ni dah kembali menjejak kaki ke rumah semula...Rabu lepas Umar kena masuk wad...aktiviti di dalam wad adalah menunggu masa untuk menyedut gas je la..selang 4 jam mesti ambil gas.

Hari pertama memang mood Umar agak ke laut...serba tak kena..dia takut kena cucuk sebenarnya walhalnya tak ada cucuk pun...ambik gas dan ubat je.

Hari ke 2., dia dah ok...kerjanya selain ambil gas adalah nak berulang alik ke bilik mainan yang sememangnya tak ada apa-apa permainan pun..dulu banyak barang permainan, kenapa sekarang jadi kosong je ?

Petang hari ke 2, saya mula download games dari internet ke handphone saya....kalau ada game, senanglah sikit sebab dia hanya akan duduk atas katil je..kalau tidak, selang beberapa minit, dia ajak ke situ, ke sini sebab bosan..siap turun ke Tingkat 1 untuk membeli makanan di Koperasi..
Bila dapat main games, handphone tu jadi hakmilik dia sepenuhnya.

Umar ada buat xray dada - confirm dia memang lelah...paru-parunya ketat, kahak terpendap dalam paru-paru menandakan batuk berkahak tu dah lama menyerang Umar.

Alhamdulillah, petang ni dapat balik rumah....Rabu depan ada follow up dengan Doktor Ruzini.

Lega satu bab bila dah keluar wad..cuma masih risaukan kesihatannya yang belum pulih sepenuhnya.


p/s:kelakarnya Umar ni, dia ternampak BILIK MAYAT di Tingkat 1 bahagian hujunggg sana, dia ajak saya ke sana..meremang bulu roma eh.




Mula-mula sampai di hospital, terus kena ambik gas, badmood tu...berkerut marahkan orang ambil gambar dia.

Kali ke 2  ambil gas, 4 jam selepas yang pertama tadi..dia tak perasan gambarnya di ambil he he

Ni kali ke 4 ambil gas , sekitar jam 12 tengah malam, member sedap lena baiikk punya....kali ke 3, tak sempat ambil gambar sebab tuannya sedar

Hari ke 2, mula aktif....tak ingat dah yang dia tu ada lelah


Makan malam hari pertama

Umar ambil sendiri gambar ni.......

Happy bila doktor cakap boleh keluar petang ni....meleret Umar senyum

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sesekali ..

Rindu seorang ibu