Kurus dengan produk Sendayu Tinggi

Malam tadi tidur lewat, blogwalking dan cari info..salah satu info yang dicari adalah tentang produk untuk menguruskan badan.

Salah satu menarik perhatian adalah produk dari Sendayu Tinggi..sebab apa tertarik? hmm ada kawan kat ofis tu badan dia dulu boleh tahan jugak la..pernah join aerobic sama-sama dengan saya satu masa dulu.

Sepanjang aerobic, tak ada nampak dia macam susut tapi bila stop aerobic dan ambik produk Sendayu Tinggi, memang ketara penurunan beratnya dan sekarang dah lebih 5 tahun dia maintain slim. 

Ada tak sesapa yang baca entry ni yang ada pengalaman menggunakan Set Slimming Sendayu Tinggi ni? Kongsi-kongsikan la dengan saya yang obes ni.....bukan bermakna saya nak beli tapi orang kata kita dengar apa kata mereka yang berpengalaman sebelum membuat keputusan.


Comments

  1. Kakak tak pernah mengambil perubatan utk slim. Tapi kalau betul teringin juga nak mencuba...:)

    ReplyDelete
  2. tak penah dgr. tp saya skrg minum lactolite je.Alhamdulillah 1 minggu blh turun 2kg.

    https://www.facebook.com/pages/Lets-Detox-with-Lactolite/134875853246823

    ReplyDelete
  3. kakzakie - saya suka cuba separuh jalan, lepas tu stop, itu pasal jadi mcm ni.



    ainul - nanti kak aya ushar fb tu..tkasih bagi info

    ReplyDelete
  4. cuba k.aya makan supplemen jenama Shaklee. Ada produk untuk turunkan berat badan. Saya makan cinch shake, b complex dan vitamin c

    http://www.mamafaiz.com/2011/09/tiga-suplemen-asas-bagi-yang-mahu.html

    ReplyDelete
  5. assalammualaikum........saya belom cube lg la product slimming st ni...tp yg lain seperti d'folia coffee,slim max, st beauty, sedu arrow n kapsul d'folia...mmg terbaik......cantek luar dan dalam....suami saya pon puji........alhamdulillah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sesekali ..

Rindu seorang ibu