CPUV Campaigns yang ke 6 2013|Sharp Workshop Part 2



Inilah CPUV terbaru di blog saya. Macam mana rupa iklan tu tak dapat la saya tunjukkan sebab saya menunggu juga kalau -kalau iklan tu keluar time menunggu tu tapi sampai sudah tak keluar-keluar.

Selain gembira sebab ada duit masuk, CPUV ni juga boleh dijadikan satu entry): Bagus untuk orang yang sentiasa kekeringan idea macam saya.

Terima kasih ye Nuffnang! Nak harapkan dapat sponsored post memang jauh lagi la perjalanan blog saya ni.Jadi dapat CPUV pun dah satu bonus!

Sebenarnya baru je setengah jam sampai rumah selepas hampir 3 jam di jalanraya..hujan lebat, banyak kawasan banjir dan ada saya ternampak sebuah kereta Myvi yang terperangkap di dalam banjir di Jalan Sentul. 

Terasa nak kejang betis ni kerana terlalu lama menekan klac kereta..minyak kereta hampir kering...nasiblah berdua dengan teman sepejabat , kalau sorang diri terasa jemu dan cuak jugak sebab jalan sesak teruk, kilat dan guruh seperti masuk di dalam kereta.

Kesian tengok wajah anak-anak yang sedang menunggu di nursery, dah le mereka yang paling lewat balik, rakan-rakan semua dah balik.

Anak-anak pun terkena hujan ketika pulang dari sekolah menuju ke nursery petang tadi...basah kuyup semuanya...

Hujan rahmat dari Allah! Menyejukkan sedikit bumi yang sentiasa kepanasan...menyejukkan sedikit mak buyung yang sentiasa menggunakan 2 kipas tiap malam - saya le tu!

p/s: ada tak sahabat yang terperangkap dalam kesesakan lalulintas petang ni?







Comments

  1. Assalamualaikum Kak Aya

    lebat sungguh petang tadi...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sesekali ..

Rindu seorang ibu