Undur masa - Jumpa geng di kampung

Umar kalau jumpa Hashimi ( anak kepada sepupu saya) memang dunia ni dah jadi mereka berdua yang punya.

Corak permainan yang memang tak dapat dikawal oleh mana-mana pengadil..jadi kita bagi can je.

Gambar-gambar di bawah ni menunjukkan mereka berada di dalam keadaan terkawal.

** nota: sila ignore dengan susun atur barang dna perabut, kami sedang mengemas ketika itu.


Nadhirah dan Mariam Hana tengha ralit menonton filem di laptop




2 comments :

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

anak-anak kalu dah jumpa geng hmmm alamat dunia ini emang milik dorang le kakaya gamaknye heheh

Kak Aya said... [Reply to Comments]

mcm tu la, Puan zai....suara kita dah jadi mcm tarzan pun depa buat2 tak dengar je.

Post a comment