Macam rambut Maya Karin tak?

Sejak jadi tukang gunting pada rambut sendiri, inilah hobi terbaru Nadhirah, dah lupa pasal mekap-mekap segala bagai ni...


Menyikat rambut dengan penuh bergaya

Ketika ini saya sedang menuruni tangga

Hmmm ...

Wahai cermin ajaib, siapa yang paling cantik dalam rumah ni? he he

2 comments :

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

cermin itu pun jawap: 'dhirah lah yg paling cantik di rumah ini' hehehe

Kak Aya said... [Reply to Comments]

kat dlm rumah ni boleh lah kalau nak kata dia paling cantik sebab mama memang tak cantik hu hu

Post a comment