Buffer Earning Keempat - Standard Chartered

Hari ni banyak kerja kat ofis, rupanya bos perlu submit report kepada BNM dan top-top management kat ofis ni. Jadi saya perlu binding sebanyak 15 copies dan hantar kepada mereka yang berkenaan. Untuk proses printing, 2 Manager berganding bahu buat kerja tu..


Bila sibuk begitu, kita tak terasa masa tu macam bergerak macam semut je, sedar-sedar dah nak balik rumah.
Lepas berbuka puasa tadi, on pc dan seperti biasa tengok apa yang patut dan bila ke lama Nuffnang, ada lag satu BE rupanya..


Syukur pada Illahi dan terima kasih pada Nuffnang. Setiap kali terima BE, saya seperti disuntik dos rajin yang melampau untuk buat entry dan blogwalking cuma belum dapat dos rajin melampau untuk ke ofis, he he. Terima kasih NUFFNANG kerana memberi dos rajin untuk saya!




Walaupun RM0.19 , itu tetap juga duit, kan? he he






Kedudukan iklan Standard Chartered di blog JENDELA HIDUP




Ooo ini untuk mereka yang menggunakan kad kredit Standard Chartered, apa lagi boleh tengok-tengok apa benefit yang ditawarkan !

Tadi pihak Standard Chartered ada buka booth di lobi Bangunan tempat saya kerja, promosi kredit kad , saya tak pergi dekat pun sebab saya tak nak guna kredit kad dah kononnya! tapi bila tengok iklan kat sini, macam menarik juga apa yang ditawarkan, kad kredit penting ketika kecemasan sebenarnya, buatnya time tu tak ada cash dalam tangan.
Untuk mereka yang berminat untuk dapatkan kad kredit yang ditawarkan oleh Standard Chartered , boleh klik je pada iklan di blog saya tu atau pun KLIK DISINI

Comments

  1. chaiyok2..........
    BE dalam blog ayu lama tak masuk.
    tak apalah..
    dia majuk kot..hehhe

    ReplyDelete
  2. Ayu - baru ni je dapat BE, sejak blogging setahun yg lalu

    ReplyDelete
  3. atie & saiazuan - rezeki, alhamdulillah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sesekali ..

Rindu seorang ibu