Mee Bandung pun untuk mertua jugaa...

Mesti mak mertua cakap pelik je tengok menantu den sorang ni..kali ni balik macam-macam pulak dibawanya..


Ada kalanya balik bawak jari 10 je...kali ni tak cukup tangan pulak ..


Dah le bawak balik laksa, bawak balik jugak kelengkapan untuk masak mee bandung.


Tapi tak menjadi plan untuk masak mee bandung bila mak mertuo den cakap :


"buek mee goreng jo la yo"!


Dek kerana diriku ini memang penyegan, mee goreng pun mee goreng la......

4 comments :

Farah Shamsudin said... [Reply to Comments]

hehehee.. la.. napa tak cakap nak buat mee bandung? kan dah makan mee grg je..

Kak Aya said... [Reply to Comments]

dah cakap, dia ckp lain kali buat mee bandung.

Cik Ton said... [Reply to Comments]

ok la tu mee goreng pun...sodap..

Kak Aya said... [Reply to Comments]

a'ah cik ton, mee goreng pun sodap...mak mentua masak apa pun sedaaap je.

Post a comment